מה המידע שחשוב להציג על מוצרי הפרסום לעסק?

מוצרי פרסום לעסק, המוכרים לנו באנגלית כמרצ'נדייז, הם מוצרים שונים שמטרתם לקדם פירסום של עסק או שירות. בקרב בעלי עסקים רבים עולה השאלה מהו המידע שצריך להופיע על המוצר, כך שלקוחות פוטנציאליים יצליחו להגיע לשירות או לעסק ולהשתמש בו במידת הצורך. 

מצד אחד, ברור שאם מדובר במוצר פרסום קטן אין אפשרות להציג עליו את מלוא המידע. לדוגמא, עט ממותגת לא תוכל להציג מידע של כתובת העסק, שעות הפתיחה שלו וכן הלאה. גם על כונן USB או תיק לא נוכל לפרוס מידע מפורט הנוגע לשירות שהעסק מציע ולקהל היעד שלו. מצד שני, פעמים רבות המוצר המתאים ביותר לפרסום העסק הוא דווקא מוצר קטן, נייד וקומפקטי שאנשים משתמשים בו ברמה היומיומית.

בעולם הטכנולוגי של ימינו קיימים מספר פתרונות לסוגיה הזו. ניתן למצוא היום, על מוצרי פרסום רבים, את QR ברקוד המפורסם. זהו מעין הדפס של ריבועים במתכונת מיוחדת, שסריקה שלהם בעזרת מצלמת הטלפון הנייד מובילה ישירות לאתר אינטרנט.

הדפסה של הברקוד של העסק שלכם על מוצרים שמטרתם לפרסם את העסק תוכל לסייע למתעניינים להגיע ישירות לאתר שלכם, שבו תוכלו למסור את כל הפרטים הרלוונטיים, בפירוט וללא חשש מחוסר מקום.

עם זאת, עסקים ושירותים רבים מפרסים את עצמם במוצרים שעליהם אין שום בעיה לתת מידע מפורט על העסק, למשל לוחות שנה או שקיות נייר.

ברחבי העולם ישנם מותגים חזקים ומוכרים שמספיק לראות פרט קטן הקשור אליהם כדי שיצוף לנו בראש כל המידע הנוגע אליהם. חישבו למשל על סמל הוי המפורסם של ענקית הספורט 'נייק', על התפוח של חברת הטכנולוגיה 'אפל' או על הצבע האדום האייקוני של המשקה 'קוקה קולה'. אין צורך להוסיף אות אחת או פריט מידע בודד נוסף.

אלו דוגמאות חזקות לכוחם של מהלכי מיתוג ופרסום יוצאי דופן שנשארים עקביים לאורך שנים ארוכות. מותגים אלה לא טורחים לפרסם את רשימת החנויות שלהם או מה בדיוק המוצרים שהם מוכרים, ברור לכולנו שאין בזה שום צורך. אך אלה מקרים ייחודיים של מותגים המדברים בעד עצמם, ורובנו כבעלי עסקים עדיין לא נהנים מהפריווילגיה הזו.

אז בכל זאת, מהו המידע החשוב ביותר שנרצה להציג על מוצרי הפרסום לעסק? קודם כל, שם העסק. חשוב ששם העסק ועיצוב הלוגו – הפונט והצבע לדוגמא – ישקפו ככל שניתן את מהות העסק.

זהו צעד ראשון שיסייע ללקוחות להבין האם העסק מציע עוגות, ביגוד לתינוקות, מוצרי בידוד לבית, או כל מוצר או שירות אחר. פריט המידע השני בחשיבותו הוא אתר האינטרנט של העסק. באתר האינטרנט אין הגבלת מקום, ובתוכו ניתן לפרסו את כל המידע הרלוונטי – שעות פתיחה, השירות המוצע, טלפון ומייל ליצירת קשר וכן הלאה.

מוצרי פרסום

אולי תאהבו גם את:

ספרים_ כך רותמים את הטכנולוגיה לניהול יעיל ואפקטיבי של המספרה
ספרים כך רותמים את הטכנולוגיה לניהול יעיל ואפקטיבי של המספרה.

בעולם הדינמי של היום, טכנולוגיה היא לא רק כלי עזר – היא הבסיס להצלחה כמעט בכל תחום, ובמיוחד בענף היופי. ניהול מספרה בצורה מסודרת ויעילה הוא אתגר מתמשך, אך עם הכלים הדיגיטליים הנכונים ניתן לשפר את השירות, להגדיל את הרווחים וליצור חוויית לקוח מצוינת.   מערכת ניהול לקוחות – הלב הפועם של המספרה היכרות עם הלקוחות, היסטוריית הטיפולים והעדפותיהם היא המפתח לשירות אישי ומקצועי. מערכות ניהול לקוחות (CRM) מאפשרות לך לאחסן ולנתח מידע, לשלוח תזכורות על תורים, ואפילו להציע מבצעים מותאמים אישית. כך ניתן לשמר לקוחות קיימים ולמשוך חדשים בקלות. קביעת תורים

קרא עוד »