כיצד לקדם אתר באינטרנט בתחום הפיננסי

התחום הפיננסי בעולם בכלל ובישראל בפרט, נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר באינטרנט. מנועי החיפוש מלאים באתרי אינטרנט של גופים פיננסיים שונים, חברות השקעה, חברות וגופים העוסקים בהלוואות לשכירים, לעצמאים ולאנשי עסקים ומה לא.

בנוסף, יש אתרים המתמחים בתחומי הפנסיה והחיסכון לשכירים ולעצמאים – קרנות פנסיה, קרנות ההשתלמות הכוללות קרן השתלמות לעצמאים או קרנות לשכירים ועוד מגוון רחב של תחומים שכולם קשורים בדרך כזאת או אחרת לעולם הפיננסים.

כל זה, ועדיין לא נזכרו כאן הבנקים הגדולים שגם הם תופסים מקום של כבוד בתחום. עם זאת, למרות התחרות העזה בתחום הפיננסי ואולי דווקא בגללה, יש מקום לאתרים נוספים בתחום, אם אכן יש להם מה להציע.

ואולם השאלה האמיתית היא כיצד לקדם את האתרים הללו ולהביא אליהם גושים איכותיים. במאמר שלפניכם נצביע על שיטות קידום היכולות למקם את אתר האינטרנט המקודם במקום טוב באמצע – או בראש העמוד.

 

בדיקת מתחרים ובניית הקונספט לאתר

בשלב הראשון צריך לבדוק מיהם האתרים המתחרים לאתר הפיננסי שעתיד לקום ואילו גופים פיננסיים הם מייצגים. חשוב לדעת שככל שהגוף הפיננסי מוכר וגדול יותר, כך האתר שלו יוכל להתקדם טוב יותר.

זאת, בעיקר כיוון שגופים גדולים משקיעים בקידום האתר, בעיצוב שלו ובתכנים איכותיים במגוון נושאים.

עם זאת, היתרון של גופים כאמור לעיל איננו כזה שאי אפשר להתמודד איתו. בניית אתר איכותי ומקצועי דורשת מיומנות ומקצועיות לצד ידע מקיף בתחום ויכולת לעסוק בצורה נאותה בנושאים כלכליים ופיננסיים מרכזיי ומשמעותיים.

בשלב השני חשוב להחליט מהו הקונספט להפקת הרווחים מהאתר. האם מדובר באתר שיגבה תשלום תמורת המידע באתר? האם מפרסמים שונים יוכלו לפרסם באתר, מה שיניב הכנסה פאסיבית לבעלים ולמפעילים שלו? שתי התפיסות הן לגיטימיות לחלוטין.

דרך נוספת להפקת רווחים היא ניסיון לבצע המרה – כלומר לגרום ללקוחות להשאיר פרטים ולמכור את הפרטים הללו לבעלי מקצוע שיציעו להם הלוואות או משכנתאות בהתאמה אישית. דרך נוספת היא לבצע את העבודה באופן עצמאי ולהשיג עבור הלקוחות המעוניינים בכך הלוואות או משכנתאות בתנאים מועדפים, תמורת עמלה או אחוזים מההלוואה.

 

בחירת הנישה הייחודית של האתר

אחד הדברים שבעלי אתרים לא  שמים אליהם לב, היא העובדה שהתחרות החזקה ביותר מתרכזת  מגוון מצומצם יחסית של ביטויים.

התמקדות בביטויים פחות ידועים או כאלה שבהם מספר החיפושים נמוך, עשויה להניס תוצאות טובות.בביטויים כאלה קל להגיע לראש העמוד ולמשוך משם גולשים אל האתר, ולהפוך אותם ללקוחות.

ביטויים מהסוג הזה הם ביטויי זנב ארוך.

ביטוי כדוגמת "קרן השתלמות לעצמאים" או "השוואה בין קרנות פנסיה ברירת מחדל" עשויים למשוך לאתר גולשים ספציפיים, שדווקא המוכנות שלהם להשאיר פרטים תהיה גבוהה יותר. חשיבה יצירתית, עיצוב נכון של האתר ועמידה בהבטחות הכלולות במאמרים שהאתר מפרסם, הם המרשם הנכון לקידום האתר והפיכתו למרכז הרווח של העסק.

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »