הדרך למכור מוצרים טבעיים דרך האינסטגרם

הרשתות החברתיות התחילו את דרכן בעולם בתור פלפורמה לשיתוף מידע, תמונות, טקסטים ופוסטים, אולם מהר מאוד הן מצאו את עצמן משמשות בתור פלטפורמה יעילה מאוד לצרכי שיווק, פרסום ויחסי ציבור. מי שהיו בהתחלה מיועדות לשיתוף של מידע אישי וחוויות, עומדות היום בחוד החנית של תהליכים שיווקיים של חברות, עסקים ומוצרים, וכמעט ולא ברור איך לא חשבו על זה קודם. אחת מהרשתות הללו היא הרשת החברתית אינסטגרם, ובמאמר הקרוב נבין מהי הדרך למכור מוצרים טבעיים דרך האינסטגרם.

 

למה דווקא מוצרים טבעיים?

אז כמובן שאפליקציית אינסטגרם מיועדות למכור עוד מצרים ולא רק מוצרים טבעיים, אולם לצורך ההדגמה נדבר במאמר הקרוב על מוצרים טבעיים. אז כדי שנכיר את המוצר שלנו טוב יותר, בואו נבין למה מתכוונים כשאומרים מוצרים טבעיים.

מוצרים טבעיים הם שם כולל למגוון מוצרים שמציעים פתרונות טבעיים על פני הפתרונות הקיימים היום בשוק, שהם ברובם פתרונות כימיים. כך, לדוגמה, ניתן למצוא מוצרים טבעיים לפתרון של בעיית אין אונות שבאים כתחליף לויאגרה כימית, מוצרים טבעיים שהם שמנים ארומתיים ורפואיים כתחליף למגוון משחות וקרמים כימיים, מאכלים טבעיים שבאים כתחליף למאכלים מעובדים ועוד.

 

הדרך למכור מוצרים טבעיים דרך האינסטגרם

היות ומוצרים טבעיים הם לא בהכרח הפתרון הראשון שעולה ללקוחות ולצרכנים לראש, יש צורך בקידום, שיווק ומכירה שלהם בצורה קצת יותר אינטנסיבית מאשר מוצרים שמראש הסיכוי שלהם להימכר גבוה יותר. לכן, פונים בעלי עסקים רבים שמחזיקים במוצרים טבעיים אל פתרון השיווק והמכירה באמצעות הרשתות החברתיות.

היות ואינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות החזקות ביותר ובעלות ההשפעה הגדולה ביותר על צרכנים בשנת 2020, פרסום, שיווק ומכירה בה הם יעילים ומוכיחים את עצמם. איך עושים את זה? פשוט מאוד.

 

מפורסמים מפרסמים – שיטה יעילה יותר ממה שאולי חשבתם

אם פעם היינו משלמים כסף לעיתונים כדי לפרסם את המודעה שלנו, הרי שהיום העולם הזה עובד אחרת לגמרי. היום שיטת "מפורסמים מפרסמים" היא אחת השיטות הכי יעילות, מהירות ומכניסות שיש. אמנם תצטרכו להיפרד כאן מכמה אלפי (ולפעמים גם עשרות אלפי) שקלים לפרסום, אבל החשיפה שאתם עומדים לקבל היא ענקית. איך זה קורה? פונים אל אדם מפורסם, מסכמים איתו את פרטי התשלום והפרסום, שולחים אליו את המוצר וזהו – הוא כבר ידאג לפרסם אותו בסטורי או בפוסט אצלו בעמוד. אתם רק יכולים לדמיים לעצמכם שמאות אלפי ואפילו מיליוני אנשים נחשפים כעת למוצר שלכם.

 

מודעות ממומנות באינסטגרם

בדומה לתשלום עבור מודעה בעיתון, גם אינסטגרם מאפשרת העלאה של מודעה ותשלום של סכומים משתנים עבור קידום שלה. מה זה אומר? שגם אנשים שלא עשו בהכרח FOLLOW לעמוד שלכם עומדים להיחשף למוצר שלכם, ואתם בדרך להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם יותר מהר ממה שחשבתם. שיהיה בהצלחה!

אפליקציה

אולי תאהבו גם את: