איך להוריד שירים מיוטיוב לנייד במספר שלבים

כולנו אומנם רגילים לכך שיש לנו חיבור לאינטרנט כמעט בכל מקום שבו אנחנו נמצאים.

עם זאת, כולנו גם יודעים לומר שלא תמיד החיבור מספיק מהיר וחזק, ממש כפי שלא תמיד אנחנו יכולים לקחת סיכונים מיותרים בנושא.

אתם תוהים מה עושים אם בכל זאת יש סרטון ביוטיוב שלא נוכל לוותר עליו? פשוט מאוד: מורידים אותו לנייד.

איך עושים זאת במהירות וביעילות? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

השלב הראשון: העתקת הקישור

בבואנו לדבר על הורדת שירים לטלפון צריך להבדיל בין הורדה מהירה ויעילה, בלי הצורך להתקין תוכנות כאלה ואחרות על המחשב ובלי הצורך לבצע הרשמות שונות, ובין הורדה מסורבלת. אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע הורדת שירים שנעשית בדרך מסורבלת לא באמת נראית לכם מושכת, ולכן כדאי שתדעו: היום אפשר גם אחרת. למעשה, אם תבחרו פלטפורמה יעילה, מהירה וחינמית להורדת שירים, אתם לא תאמינו עד כמה זה פשוט ומהיר. בשלב הראשון אתם רק צריכים להעתיק את הקישור לשיר שאותו אתם רוצים להוריד. טיפ קטן: אתם אפילו לא חייבים להעתיק את הקישור, כי מספיק שתכתבו את שם השיר והמערכת כבר תמצא את מה שאתם מחפשים.

 

השלב השני: מדביקים את הקישור

השלב השני, אחרי שהעתקתם את הקישור הרצוי, הינו פשוט ביותר: אתם מדביקים אותו במקום המיועד לכך ולוחצים על "חיפוש". אתם לא תאמינו כמה מהר המערכת תצליח לאתר בדיוק את השיר שרציתם להוריד לנייד או למחשב, והאמת היא, שגם אם מדובר על סרטון שאין לו הרבה צפיות, המערכת תמצא אותו בשניות.

 

השלב השלישי: ממתינים ונהנים מהשיר

בשלב השלישי אתם בסך הכול צריכים לחכות כמה רגעים עד שתיבת ההורדה של השירים נטענת, אתם לוחצים על "הורדה" ומיד השיר נמצא על הנייד שלכם. תוכלו להאזין לו בכל רגע נתון, בלי הפרעות ובלי קשר לשאלה האם החיבור לאינטרנט במקום שבו אתם נמצאים הוא חיבור נוח ומהיר או לא.

 

כל היתרונות של הורדת שירים וסרטונים

זה בכלל לא משנה איזה סגנון מוזיקלי אתם יותר אוהבים או האם אתם רוצים להוריד סרטון מסוים כדי להראות אותו לחברים. מה שחשוב זה לדעת שהאופציה הזאת קיימת, אפשרית וגם נוחה מאוד לביצוע. לכן, אם חששתם לרגע שאתם צריכים להיות "גאוני מחשבים" כדי להבין איך זה עובד וכדי להוריד את השירים האהובים עליכם, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. במקום זה אתם יכולים פשוט למלא אחר ההוראות, שלב אחרי שלב, וליהנות מכל החומר שתרצו ישירות על הנייד שלכם. אין ספק בכך שהעידן המודרני שבו אנחנו חיים מביא איתו נוחות, יעילות והרבה טכנולוגיה, אז למה לא להשתמש בכך כשיש לכם צורך? נסו זאת עוד היום ותוכלו ליהנות מכל המוזיקה שאתם אוהבים בכל רגע במהלך היממה.

 

מכשיר סלולרי

אולי תאהבו גם את: