האם כתיבה שיווקית יצירתית תעזור לי בקמפיין האינסטגרם שלי?

הפלטפורמה של הרשת החברתית אינסטגרם הפכה לדרך מצוינת בעבור בעלי עסקים כמו גם אנשים פרטיים להציג את השירותים/מוצרים שלהם. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ניתן כיום לרכוש כלים נוספים בקדם לקדם את הקמפיין – בדרך קלה. מהי? להלן הפרטים.

אינסטגרם – שימוש הולך וגובר

בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מן העובדה כי רבים מאתנו מבלים אין ספור שעות ברשת החברתית אינסטגרם, אשר נחשבת כיום לרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם, אחרי פייסבוק. ע"פ הערכות של מומחים בתחום, הרשת הזו עתידה לצמוח עוד יותר, והיא מהווה כר פורה בעבור בעלי עסקים כמו גם עצמאים ליצירה של דרכי פרסום חדשות ואפקטיביות יותר, וזאת לאור העובדה כי רמת המעורבות של הגולשים היא גבוהה מאוד. למעשה, פרסום באינסטגרם יכול להוביל להגדלה של החשיפה באופן משמעותי, וכתוצאה מכך גם לגידול בהכנסות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ביצוע של פרסום באינסטגרם מומלץ לביצוע דרך חברה מקצועית, וזאת לאור המורכבות הרבה בשליטה של אפקטיביות הפרסום והעברת המסר בצורה חדה וברורה.

רשתות חברותיות

מעוניין לפרסם באינסטגרם? כעת יש לך את הדרך

חברת ג'נסיס מדיה נחשבת כיום לחברה המובילה בענף, וזאת לאור העובדה כי החברה מספקת שירות של פרסום באינסטגרם בעלות אטרקטיבית ובליווי מקצועי לכל אורך התהליך. באמצעות צוות המומחים של החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, תוכלו  להיות בטוחים כי הקמפיין שלכם יתבצע באופן הטוב ביותר ובשקיפות מלאה, לשם הגברת החשיפה וכן העברת המסרים השיווקיים, כפי שנקבעו בתוכנית האסטרטגית, אותה יבנו בעבורכם המומחים של החברה. למידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.genesis-media.co.il או צרו קשר במספר 077-2305107.

כתיבה יצירתית כחלק מהגברת המעורבות של הגולשים

על מנת לבסס קמפיין אינסטגרם בצורה איכותית וטובה, חשוב מאוד הנושא של המלל. למעשה, רמת המעורבות הגבוהה של הגולשים נקבעת גם לא מעט ע"פ המלל, כאשר ישנה חשיבות רבה לכתיבה שיווקית אשר מתאימה בדיוק לסוג השירות/מוצר, כפי שמסבירים ב ICON כתיבה יצירתית מנצחת, אשר מתמחה בכתיבה שיווקית בעבור בעלי עסקים אשר רוצים לקדם את העסק שלהם כמה צעדים קדימה. ע"פ המומחים של החברה, ממחקרים אשר בוצעו בתחום עולה כי לכתיבה שיווקית יש כוח אדיר על התנהגות הגולש, כאשר במידה וכתיבה השיווקית היא אכן נכונה ומתאימה, סביר להניח כי המעורבות שלו תגדל וכתוצאה מכך תתבצע פעולה של המרה מגולש לרוכש. על כן, שימו לב כי כאשר אתם מעלים פרסום באינסטגרם התוכן חייב להיות שיווקי, מדויק ונכון, ובדיוק לשם כך הצוות המקצועי של החברה ישמח לעמוד לשירותכם בכדי שגם אתם תוכלו להצטרף למאות הלקוחות שכבר קיבלו שירותי כתיבה שיווקית מהמעלה הראשונה. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר במספר 077-7296169.

אולי תאהבו גם את:

פלוס
קניית עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים באינסטגרם היא הזדמנות בעבור בעלי עסקים כמו גם אנשים פרטיים להגדיל את החשיפה וכתוצאה מכך לקבל פרופיל בעל נוכחות משמעותית. קניית עוקבים באינסטגרם

קרא עוד »