כיצד תוכנת AI תנבא עבורנו השקעה מועדפת

המסחר בבורסה לניירות ערך בישראל ובעולם בכלל, הוא אחד מתחומי העיסוק הדינאמיים ביותר והמעניינים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. סוחר נבון בבורסה יכול להגיע לתוצאות טובות אם הוא משכיל לבחור את המניה הנכונה מצד אחד ולתזמן באופן המדויק את המועד הנכון לרכישה ולמכירה של אותה המניה מצד שני. כל אחד מהשלבים הללו דורש ידע מקצועי מעמיק והבנת התהליכים השונים. ואולם בשנים האחרונות תיק ההשקעות הממוצע הינו תיק השקעות דיגיטלי, ובמהלך התקופה נכנסו לעולם המסחר בניירות הערך שחקנים מסוג חדש. מדובר בתוכנות AI (Artificial intelligence), או כפי שהן מכונות בעברית – תוכנות בינה מלאכותית. מה הייעוד של תוכנת בינה מלאכותית וכיצד היא עובדת? כיצד תוכנת AI עשויה לנבא עבור המשקיע השקעה מועדפת? בשורות הבאות נעסוק בנושא מרתק זה ובהשפעה האפשרית שלו על תחום ההשקעות בניירות ערך בכלל.

 

תוכנת בינה מלאכותית וכיצד היא עובדת

תוכנת בינה מלאכותית, שרבים מכירים אותה בשם תוכנת AI, היא תוכנה שאמורה לבצע פקודות שמתקבלות על ידי מי שמתפעל אותה באופן אוטומטי. התכנה יכולה לבצע רכישה או מכירה של ניירות ערך באופן אוטומטי, אם מלכתחילה מוזנים אליה הנתונים הנדרשים לשם כך. עם הנתונים הללו ניתן למנות את שם המניה, את שער המכירה המינימאלי הנדרש ואת שער הרכישה המרבי שמי שמזין את הנתונים קובע שהוא השער הנכון והרצוי ביותר. בנוסף, ניתן להזין את סכום המכירה או הרכישה ו/או את מספר היחידות שמי שמזין את הנתונים מעוניין למכור או לקנות. מאותו הרגע אין צורך לעקוב אחרי הפעילות, ותוכנת הבינה המלאכותית תבצע את ההוראות כלשונן. גם אם במהלך המסחר ירד שער המניה ולו לשנייה אחת לשער הרצוי, התוכנה תרכוש אותה. וגם אם היא עלתה לשנייה אחת לשער הרצוי – התוכנה תמכור.

 

תוכנת AI וניבוי תוצאות עבור נייר ערך

מעבר לפעילות האמורה לעיל, תוכנת AI עשויה לסייע למי שמסתייע בה לנבא בצורה מוצלחת למדיי את מסלול התנועה וכיוון התנועה של מניה מסוימת או של קבוצת מניות. זאת, על פי ניתוח הנתונים המצטברים וחישוב הסיכויים לעליות או לירידות בערך המניה. אחד היתרונות הגדולים שלניהול תיק השקעות דיגיטלי באמצעות תוכנת Artificial intelligence טמון בעובדה שמדובר בתוכנה לומדת, הצוברת נתונים ותובנות שונות המתבססות עליהם. ככל שעובר הזמן, התחזיות של התוכנה לגבי מניה ספציפית הופכות למדויקות יותר הודות להצטברות הנתונים. מומחים המכירים תוכנות AI שונות אומרים שהתוכנות הללו עשויות להוות גורם משפיע משמעותי על המסחר בניירות ערך, הרבה יותר ממה שהן עושות היום. עם זאת, עדיין מוקדם להספיד את הגורם האנושי במסחר בניירות ערך בבורסה הישראלית ובכלל הבורסות בעולם. מעוניינים לגעת יותר ולהתמקצע בתחום ההשקעות? אתם במקום הנכון. כדאי ליצוא קשר כת ולהצטרף להצלחה של רבים הסוחרים כבר כעת באמצעות תוכנת AI.

מדד השקעה

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »