כיצד להפיק פרסומות לגיל השלישי ברדיו?

בעוד שחלק מהאנשים טוענים כי ימי הרדיו תמו, המציאות היא הפוכה לגמרי. הפקת פרסומות לגיל השלישי ברדיו ניתנת לביצוע באמצעות חברות הפקה מקצועיות, וכדאי תמיד לוודא שאתם בוחרים בחברה המסוגלת לפלח את השוק באופן שהכי מתאים למוצר או השירות שאתם משווקים.

פרסומות לאנשים מבוגרים, או קהל יעד בגיל השלישי במינוח קורקטי יותר, הן פרסומות שבאמת מאזינים להם. מה הכוונה? הכוונה לכך שהגיל השלישי מאופיין בהרגלי מחייה שונים לחלוטין מהרגלי האנשים הצעירים יותר. למעט מקרים יוצאי דופן, בגיל השלישי אנשים כבר בדרך כלל נמצאים בשלב הפנסיה של החיים, והם נהנים מסוגי פעילויות שונות ומגוונות. פרסום לגיל השלישי תופס את האוזן של קהל היעד, מפני שבגילאים הללו האנשים בדרך כלל מקשיבים לתוכן של דברים ויודעים לבטל את הטפל. מדובר בקהל יעד עם חוכמת וניסיון חיים, שפנוי מאוד להקשיב לפרסומות השיווקיות שמשודרות ברדיו.

נסיעה ברכב

פרסום ברדיו עובד ומפולח היטב

במשך מרבית שעות היום, פנסיונרים עסוקים בפעילויות נינוחות, פעילויות שבמהלכן אוזניהם פנויות להאזין לתוכניות רדיו שונות, ובדרך כלל יהיה מדובר בתוכניות רדיו קבועות שאותם אנשים מאזינים להן כבר שנים רבות. חברת הפקות פרסום ברדיו, יידעו למקד את הפרסום על הצד הטוב ביותר, תוך כדי שמבוצע פילוח שוק אידיאלי. אחד היתרונות המשמעותיים בפרסום בתוכניות הרדיו השונות, הוא בכך שפרסום ברדיו מפולח באופן מצוין, תוך ניסינון חשיפה ממוקדת ביותר.

פילוח השוק נעשה באמצעות הגדרת תוכניות הרדיו השונות. אם קיימות תוכניות המיועדות יותר לקהל יעד מבוגר, הרי שמומלץ לפרסם בתוכניות הללו. בדוגמה ההפוכה, בטוח שלא נפרסם חיתולים למבוגרים בתוכנית רדיו על מסיבות בתל אביב. דוגמה נוספת מצוינת, היא הדוגמה של תוכניות שיפוצי בתים. אם אנחנו מעוניינים לפרסם שיווק לוהט של סוגים שונים של סף לחלון הבית או המשרד, אנחנו נוכל לבחור בתוכניות רדיו שדנות בנושאי עיצוב הבית, שיפוץ הבית ועוד.

דרכים לדבר אל קהל היעד

לפעמים, כשפותחים את הרדיו, אפשר לשמוע פרסומות המדברות אליכם בגובה העיניים ונשמעות אותנטיות מאוד. לעיתים אחרות, שיווק ברדיו נעשה באמצעות דרכים אגרסיביות יותר. בכל מקרה בו אתם נדרשים לפרסם ברדיו ולשווק מוצר או שירות, כדאי תמיד לוודא כי בחרתם חברת הפקות המסוגלת לדבר את שפת קהל היעד.

במקרים מסוימים, בגיל השלישי ישנו קושי בכל מה שקשור לשימוש באמצעים טכנולוגיים. בשל כך, יש להנגיש אל קהל היעד את המוצר או השירות שאתם משווקים. בין אם אתם מבצעים קמפיין ברדיו עבור מכירות או לא, חשוב לדבר את שפת קהל היעד. במקרים בהם קהל היעד הוא הגיל השלישי, קחו בחשבון שהפרסום שלכם חייב להיות מותאם, בררו לגבי חברות הפקה מקצועיות לפרסום ברדיו.

אולי תאהבו גם את:

טלפון כשר
מה הופך טלפון לכשר?

רבים מבני החברה החרדית רואים בעיסוק הטכנולוגי שלא לצרכי עבודה, פעילות הנושאת בחובה סיכון רב לפגיעה בערכים, חשיפה לתכנים הנוגדים את ההלכה היהודית וחשש להתמכרות.

קרא עוד »
מסכי מגע נקיים
איך מנקים מסכי טאצ'

כולנו משתמשים במסך טאצ' בכל יום בחיינו ולעיתים קרובות אף ביותר ממסך אחד בעל תכונה זאת. מסך זה מתאפיין בכך שאנחנו נוגעים בו כל היום,

קרא עוד »