כיצד גוגל מדרגת אתרים?

תמיד כאשר מדברים על קידום אתרים מדברים על הרצון של כל בעל אתר להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל. השאיפה לכך ברורה, שכן מחקרים מראים שכאשר גולשים עושים חיפוש בגוגל, הם נכנסים כמעט תמיד רק לתוצאות הראשונות שעולות בפניהם. לכן ברור מדוע יש עניין רב כל כך סביב הנושא הזה, כי אתר שנכנסים אליו יותר הוא אתר שיש לו פוטנציאל גדול להיות הרבה יותר ריווחי עבור מי שמנהל אותו. זו גם הסיבה שבגללה אנחנו מנסים תמיד להבין איך עובד גוגל, (כתבה בווינט) או ליתר דיוק, כיצד גוגל מדרגת אתרים? חשוב שתדעו, אם יש לכם אתר, שגוגל סורק את האתר שלכם כדי לקבל מכך מידע וכדי להחליט מה יהיה המיקום שלכם. הסריקה הזאת כוללת: סריקה של טקסט בלבד, סריקה של קוד המקור וסריקה של קוד ה HTML.

כתובת של אתר

מה משפיע על הדירוג?

יש לא מעט נתונים שישפיעו על הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. לדוגמא, האם התוכן באתר שלכם נשאר אותו הדבר מהיום שבו הוא הוקם? או שאולי בכל יום, שבוע או חודש אתם מקפידים לשנות את התוכן? מבחינת גוגל אחד מהדברים הכי חשובים שיש זה לראות דינאמיות. לכן, אם תקפידו לשנות את התוכן, זה בהחלט עשוי לעזור לקידום האתר שלכם. כמו כן, עוד נתון שמשפיע מאוד על נושא הדירוג, זו השאלה האם האתר שלכם נראה אטרקטיבי והאם יש לא מעט קישורים שיוצאים ממנו ומחברים אליו. לכן הנושא של קישורים חשוב כל כך ואם מישהו ניסה להציע לכם שירות קידום לאתר שלכם שלא כולל שירותים, וותרו עליו.

במה עוד כדאי להשקיע?

כמובן שיש עוד דברים שיכולים להשפיע על המיקום של האתר שלכם ועל הדירוג, כמו לדוגמא: האם יש בו סרטונים? והאם יש הרבה מאמרי קידום שעובדי מאחורי הקלעים כדי לקדם אותו? כמה כניסות יש אל האתר שלכם ביום? כל הנתונים הללו יכולים להשפיע.

אלמנט חשוב הוא הנוחות משתמש בטלפון. מומלץ לעקוב אחר הטלפונים החדשים שיוצאים בשוק, על מנת לשמור על חווית משתמש נוחה. קראו כאן כדי להשאר מעודכנים.

לכן, אם באמת היה נדמה לכם לרגע שאתם יכולים לקדם את האתר שלכם לבד, זה לא באמת כדאי. קידום של אתרים זה מקצוע לכל דבר, כי כמו מקצועות אחרים, הוא דורש הרבה מאוד ידע, ניסיון וגם לא מעט זמן. לכן כדאי יהיה לבחור חברת קידום אתרים ולהפקיד בידיה את המשימה הזאת כבר ברגעים אלו ממש. אתר שאינו מקודם הוא אתר שמבחינת הגולשים לא קיים, אז למה אתם עדיין מחכים?

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »