קידום אתר – למה שווה להשקיע בכך?

בשנים האחרונות גם אתם התחלתם לנהל עסק ואתם רוצים שהוא יצליח? חשוב לכם לעשות הכול כדי שעוד ועוד אנשים יפנו אליכם ויהפכו להיות לקוחות שלכם? אם כך, ברור מדוע אתם חושבים על שיטות שיווק שונות לעסק. יש לא מעט דרכים שבהן ניתן לפרסם עסקים מכל הסוגים אבל האמת היא, שאין כמו פרסום שנעשה אונליין. לכן טבעי שגם תקימו אתר לעסק שלכם, כי למי מאיתנו, בעלי העסקים, אין היום אתר מתקדם ומוביל? יש היום אתרים אפילו עם אנימציות יפות ועם תוכן מעניין במיוחד, שכן אתר אינטרנט בימינו מווה את כרטיס הביקור הכי טוב שיש לעסק. עם זאת, לא תמיד הגולשים באינטרנט נכנסים לכל האתרים ולכן ברור מדוע אתם תוהים מה אפשר לעשות בנידון. אתם נכנסים לאזור הסטטיסטיקה של האתר שלכם ורואים שכלום לא משתנה? שבכל פעם מחדש נכנסים רק אותם עשרה גולשים ואיש מהם לא הפך להיות לקוח שלכם? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון וכדאי שתדעו שהפתרון הוא קידום אתרים.

 

כל סוגי האתרים

 

מה זה אומר בפועל קידום של אתר?

כדי להבין את המשמעות של קידום אתרים אתם צריכים בסך הכול לבדוק כיצד אתם בעצמכם מתנהגים כשאתם מחפשים משהו בגוגל. אתם הרי נכנסים, כותבים בשורת החיפוש של גוגל או במנועי חיפוש אחרים, את מילות המפתח שמעניינות אתכם ובהתאם לכך הם מציעים לכם מספר אופציות. כעת מגיע החלק המעניין: האם שמתם לב שגם אתם, כמו כל הגולשים באינטרנט, נכנסים רק לאתרים שמופיעים ראשונים? האמת היא שכמעט כל האנשים נוהגים בצורה כזאת ולכן ברור מדוע גם מי שמחפש מידע הקשור לעסק שלכם נוהג כך. זו הסיבה שבגללה השאיפה של כל בעל אתר היא להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל, רק נשאלת השאלה איך עושים זאת. כאן בדיוק נכנסת המומחיות של קידום אתרים, שכן משמעות הדברים היא לקדם אתר ולגרום לו להופיע בין התוצאות הראשונות של גוגל. תכניסו את זה טוב לראש: אתר שלא רואים אותו הוא אתר שלא קיים! לכן זה לא יעזור אפילו אם תשקיעו ואפילו אם תעצבו את האתר שלכם בצורה מאוד יפה, כי מה שבטוח זה שצריך להשקיע גם בקידום האתר כדאי שאנשים באמת יכנסו אליו.

אז איך עושים את זה?

כעת, אחרי שהבנתם מה זה קידום אתרים אתם תוהים איך לעשות את זה בפועל? אם כך, כדאי שתדעו שקידום של אתר עושים בכמה דרכים. ראשית, יש לבחור האם רוצים לקדם את האתר בצורה אורגנית או בצורה ממומנת ושנית, צריך לבדוק איזה טכניקות עומדות לרשותכם. ברוב המקרים קידום אתרים שנעשה בצורה אורגנית יכול להוביל לתוצאות נפלאות ובמקרים כאלה ניתן להשתמש בכמה פלטפורמות של קידום, כמו לדוגמא:

  • הרשתות החברתיות, בין אם זה פייסבוק, אינסטגרם או כל רשת אחרת.
  • שינוי התוכן באתר על בסיס קבוע
  • קניית קישורים
  • הוספה של קטעי וידאו ועוד

הרעיון הוא לגרום לגוגל להבין שיש תנועה באתר שלכם, שזה אתר מושקע ושהוא מעניין את הגולשים. בצורה כזאת גוגל יקדם את האתר שלכם עוד ועוד, מה שיגרום כמובן גם לעוד גולשים להיכנס ולראות את האתר. מהרגע שבו הגולש נכנס לאתר שלכם זו כבר האחריות שלכם להפוך אותו ללקוח, וגם כאן יש לא מעט דרכים שבהן ניתן לפעול. מה שבטוח זה שאם עד היום רק היה לכם אתר ולא השקעתם בקידום שלו, הגיע הזמן שתעשו זאת כי אחרת האתר כאילו לא קיים.

אולי תאהבו גם את:

איש דיגיטל
קידום אתרים לוקאלי

אתם מתלבטים איך תוכלו לקדם את העסק שלכם? איך תופיעו גם אתם על המפה שגוגל פותח בתוצאות החיפוש? אם כך, כדאי שתדעו: קידום אתרים לוקאלי

קרא עוד »