5 היסודות עבור מיתוג נכון

על מנת לבצע מיתוג נכון ישנם מספר יסודות שהם בגדר חובה. המומחים של חברת שטיק מדיה, החברה המובילה כיום בישראל לתחום מציגים לכם אותם כך שגם אתם תוכלו להזניק את העסק שלכם כמה צעדים קדימה. 

  1. בחינה מעמיקה של קהל היעד – על מנת לבצע מיתוג נכון הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא ללמוד את קהל הלקוחות, כמו גם ללמוד את הצרכים והרצונות שלו בכל הקשור לחוויית הקנייה. חשוב לזכור כי מיתוג איננו יכול להתחיל מבלי לבצע בחינה של קהל היעד, וזאת משום שכל המיתוג עצמו חייב להיות בהתאמה אישית לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. ע"פ המומחים של שטיק מדיה, תהליך נכון של מיתוג עסקי יתחיל תמיד דרך למידת הצרכים של קהלי היעד, וזאת על מנת בסופו של דבר לבנות שפה אשר היא אחידה.
  2. עיצוב איכותי ומקורי – חלק בלתי נפרד מהתהליך המיתוג הוא ללא ספק השפה החזותית והשיווקית, כאשר ישנה חשיבות עליונה לכך שהעיצוב יהיה מקורי, מעניין ומדויק. במידה ואנו בוחרים בעיצוב שהוא דומה מדי לבית עסק אחר, קהל הלקוחות שלנו עלול להתבלבל ואף לא לזהות את העסק, ועל כן חשוב מאוד ליצור שפה אחידה ומקורית אשר מהווה את התמצית המדויקת של השירות אותו מציע המותג, וזאת על מנת למשוך את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאלים.
  3. בחינה של המתחרים – על מנת לבצע תהליך מיתוג איכותי ישנה חשיבות עליונה לבדיקה אודות המתחרים, כלומר: לאחר שנדע לנתח את הסביבה העסקית שבה אנו פועלים ביחס למתחרים, כך נוכל לזקק את החומרים לכדי אפיון מדויק ובכך ליצור מיתוג ייחודי ומקורי אשר מבליט את היתרונות של בית העסק לעומת המתחרים.מדריך שיווק
  4. עיצוב לוגו – על מנת לבצע מיתוג עסקי כהלכה, נדרשת חשיבה מעמיקה לגבי הלוגו כמו גם הצבעים אותם אנו בוחרים, וזאת על מנת שהלוגו יאפיין באופן מדויק את המסר השיווקי וכן את האופי של בית העסק. לכן, על מנת לעצב לוגו איכותי ומקורי נדרש לעבוד עם חברה מקצועית אשר תדע לספק את הלוגו האיכותי והטוב ביותר, בהתאמה אישית ומדויקת לצרכים.
  5. עבודה עם חברה מקצועית – בהמשך לסעיף הקודם, על מנת לבצע מיתוג עסקי בצורה הטובה והמקצועית ביותר ישנה חשיבות רבה לעבודה עם חברה מקצועית אשר לה ניסיון בתחום, וזאת על מנת לבנות בסופו של דבר את המיתוג הטוב והמהוקצע ביותר. חברה כזו היא חברת שטיק פרסום ומיתוג, אשר גרמה למהפכה של ממש בתחום, זאת לאור המקוריות הרבה אשר מוענקים ללקוחות החברה. החברה מאפשרת לכל בית עסק לקבל חבילה מותאמת אישית מיתוג אשר כוללת ראייה שיווקית, ניסיון ושירות אדיב. רוצים גם אתם? צרו עמנו קשר עוד היום במספר 03-5591433 לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית.

אולי תאהבו גם את:

לוח מטרה
מיתוג עסקי 360

כשמדסקסים ענייני מיתוג עסקי בימינו, חייבים גם לדבר על דברים הרבה יותר רחבים ומשמעותיים מיצירת לוגו מותאם לחברה שלכם. כיום, מיתוג עסקי 360 חייב לכלול

קרא עוד »